גוגל מקומות

פרסום בגוגל מקומות - Google Places

"גוגל מקומות" הוא שירות חדש של גוגל המתמקד בשוק ההולך ומתפתח של עסקים מקומיים וחיפוש מקומי. למעשה, גוגל יוצרת מאגר של כל העסקים המקומיים הקיימים בארץ ובונה לכל עסק עמוד משלו.


בפועל, כאשר גולש מן השורה מחפש ביטוי כמו "מסעדה בתל אביב" או אפילו כאשר הוא מחפש רק "מסעדות", אך מגדיר את המיקום שלו בתל אביב -  הוא יקבל לצד התוצאות הרגילות, גם תוצאות של מקומות.
חברת dooble digital marketing שמחה להיות מבין החלוצות בתחום החיפוש המקומי ולהציע לבעל העסק את כל הכלים ותהליכים שהוא צריך על מנת לאשר את העסק שלו ב - "גוגל מקומות".

אימות עסק ב Google Places

בשלב הראשון שהוא שלב האימות, בעל העסק ממלא פרטים בסיסים אודות העסק שלו כגון קטגוריה, מספר טלפון, מוצרים ושירותים שהוא מספק ומיקום פיזי. המיקום הפיזי הוא האלמנט החשוב ביותר, מכיוון שללא מיקום פיזי אמיתי, בעל העסק לא יוכל לאשר את העסק שלו. לדוגמה, משרד "וירטואלי" בו קיימת רק מרכזיה, בדרך כלל לא יאושר.
על מנת לאשר את המיקום של העסק, גוגל שולחת לכתובת המתאימה גלויה בעלת קוד מיוחד הנקרא קוד PIN. לאחר שבעל העסק מכניס את קוד ה - PIN לממשק הניהול, העסק שלו עובר מספר תהליכי אימות נוספים, ובסופו של דבר מוצג בחיפוש.
לאחרונה הוסיפה גוגל אפשרות לאמת עסקים גם באמצעות חיוג לקו טלפון נייח של בזק או כל חברת תקשורת אחרת.


שיפור הנראות של העסק בתוצאות החיפוש

לאחר שהעסק מופיע בחיפוש, התפקיד שלנו הוא לגרום לו לבלוט כמה שיותר ולהופיע כמה שיותר פעמיים כאשר הגולש מחפש שאילתא רלוונטית. ניתן לעשות זאת במספר דרכים :
תמונות - בגוגל מקומות, לא רק בעל העסק יכול להעלות תמונות, אלא גם הגולש עצמו. חשוב לעודד לקוחות להעלות תמונות בעצמם, מכיוון שהדבר מעלה את האמון של גוגל בבעל העסק והופך אותו לאותנטי יותר.

מילות מפתח - בגוגל מקומות ניתן להגדיר מילות מפתח בנפרד או כחלק מהקטגוריות. עם זאת, חשוב שלא למלא את העסק במילות מפתח מיותרות שעלולות לבטל את האימות שלו.
ביקורות - בעבר היה קל יחסית להעלות ביקורות מפוברקות או ביקורות משמיצות שמטרתן לפגוע בבעל העסק.עם זאת, לאחרונה גוגל הפכו את הביקורות למתוחכמות יותר וחילקו אותן למספר פרמטרים אשר כל אחד מהם מקבל ערך מספרי משלו.

תחזוקה שוטפת - כמו בכל תחום, גם בגוגל מקומות קיימים לא מעט בעלי אתרים ועסקים לא ישרים אשר מנסים לפגוע במתחרים באמצעות שליחת פידבק שלילי לגוגל על אותם עסקים וסגירת העמוד שלהם (לדוגמה - טענה שקרית שעסק בעל מספר סניפים הוא למעשה סניף אחד מרכזי).

אנו נוודא כי העמוד של העסק תמיד נמצא באוויר , ואם מתעוררת בעיה כלשהיא, ניצור קשר עם צוות התמיכה של גוגל לקבלת מענה ממוקד ויעיל.




עבור לשיווק דיגיטלי מתקדם קבל הצעת מחיר

עוד על גוגל מקומות

גוגל מקומות (Google Places) - נעים להכיר

גוגל מקומות הוא סוג חדש של תוצאות חיפוש במערך המכונה "החיפוש האוניברסאלי" של גוגל ותפקידו להציג כרטיסי ביקור עבור עסקים מקומיים בתוך התוצאות האורגניות הרגילות של גוגל

מדוע להוסיף עסק לגוגל מפות

איך נוסיף את העסק שלנו לגוגל מפות בכמה צעדים קטנים?

13 נקודות מפתח בהתאמת האתר לקידום לוקאלי

קידום לוקאלי הוא אחד מן התחומים המתפתחים ביותר כיום, וככל שגוגל הופכת את תוצאות החיפוש לאישיות יותר ובין היתר מתבססת על מיקומו הפיזי של הגולש, כך גם אנחנו בתור בעלי אתרים צריכים לוודא שאתר האינטרנט שלנו מתאים לקידום מקומי (לוקאלי).