Moz מציעה כלי חדש לניתוח והמלצות תוכן

26 נובמבר 2015

Moz, המספקת מגוון של כלים למקדמי אתרים הכריזה על כלי לניתוח תוכן בשם Moz Content. לפי Moz, מטרתו העיקרית של הכלי היא לעזור לכם ליצור תוכן שיעודד מעורבות מצד הגולשים ולא ייעלם מהתודעה שלהם לאחר כמה ימים...

הכלי של Moz מבוסס על כלי פנימי בעל נוסחה מתמטית מורכבת בשם 1Metric שפותח במקור על מנת לנתח את התוכן בתוך האתר של Moz, אבל עכשיו היכולות שלו נפתחות לשאר המנויים של Moz (ישנה גישה מוגבלת מאוד בחינם וגישה יותר רחבה במחיר של החל מ – 59$ לחודש).

Moz Content  בוחן את התוכן באתר שלכם ופולט החוצה מידע כמו חלוקה נושאית (למשל מדריכים לעומת שאלונים), כותבים, אורך ממוצע של התוכן, מספר הקישורים אליו, מספר המשקף אל כמה גולשים הגענו (Reach) ועוד. כך קל יחסית להשוות בין סוגים שונים של תוכן ולראות למשל שלאייטמים חדשותיים יש יותר קישורים מאשר קטעי וידאו.

יכולת נוספת של הכלי היא לבחון את התוכן על בסיס שבועי, כך שאפשר להשוות את הביצועים של התוכן על גבי ציר הזמן ולראות האם המאמצים שלנו לשיפור שלו נושאים פרי.

Moz מציעה כלי חדש לניתוח והמלצות תוכן

יכולת אחרת וחשובה במיוחד היא חיפוש מאמרים מרחבי הרשת באמצעות מנוע חיפוש פשוט שמחזיר מאמרים בעלי נתוני חשיפה גבוהים וכך יכול לעזור לנו למצוא על מה לכתוב, במיוחד אם אנחנו מקימים אתר חדש וצריכים למלא אותו בתוכן.  את התוכן הזה אפשר כמובן גם לשתף ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וגוגל פלוס.

Moz מציעה כלי חדש לניתוח והמלצות תוכן

 

SEO, כלים, moz
רוצה להתקדם? צור קשר