העסק שלך ב 360 - יותר מסתם תמונה

07 יוני 2016

שדרג את הנראות שלך באמצעות Google See Inside

בימים רשת האינטרנט הייתה בחיתוליה, כל בית עסק נמדד בשירותים אותם הוא העניק, במראה בית העסק ובחוויה הכוללת. המלצות עברו מפה לאוזן וכל אחד זכה ללקוחות על פי המגוון ואיכות השירות אותם הוא הציע. עם התקדמות הרשת והפיכתה לחלק אינטגרלי בחיינו, התעורר צורך לתרגם את ה-״פה לאוזן״ למושגים אינטרנטיים.

כיום איכותו ואמינותו של בית העסק מתבטאים בדירוגים של לקוחות אשר חוו את השירות, כתיבת המלצות וביקורות ע״י הגולשים, פרסום  תמונות ע״י גולשים שביקרו בבית העסק.
כלומר אותות אלו הפכו להיות לחלק משמעותי מקידום האורגני של בית העסק באינטרנט. השאלה הגדולה היא איך משתלטים על כל אלו, מרכזים אותם לטובת לקוחות המחפשים את השירות שלנו וממנפים אותם לקידום העסק? התשובה היא פשוטה - כרטיס עסק ב-Google.
אסטרטגיית שיווק נכונה – בולטים מעל כולם

כרטיס עסק ב-Google

מנוע החיפוש הגדול והמצליח בעולם פתח פלטפורמה נוספת עבור עסקים שמעוניינים לבלוט על המפה. כיום לכל עסק ישנה אפשרות לפתוח כרטיס עסקי ב-Google ולקבל מקום של כבוד בזמן החיפושים אחר עסק דומה. כרטיס העסק מאפשר לכל מחפש לקרוא המלצות עליכם, להתעדכן על מיקומכם, שעות פתיחה, דרכי הגעה אל בית העסק, היכולות שלכם ולהכיר אתכם קצת יותר מקרוב.
תמונה של כרטיס העסק  (מונוגרמה)

כרטיס העסק בגוגל

מערכת דירוגים והמלצות

כל אחד רוצה לדעת פרטים על בית העסק בו הוא מתעניין. מערכת הדירוגים וההמלצות ש-Google מעניקה לכם חינם מאפשרת לכל הגולשים לחוות את דעתם ולתת לכם במה למוצר ולשירות המצוין אותו אתם מספקים. כך יכול כל גולש להבין איזה שירות אתם מציעים, האם לקוחות העבר שלכם היו מרוצים מכם וכך לקבל החלטה מושכלת האם לשכור את שירותיכם או להגיע לבית העסק שלכם.
כרטיס כולל דירוגים בגדול מונוגרמה

מערכת הדירוגים בגוגל


סיור וירטואלי – Google see inside

הכלי החדשני ביותר שיכולה חברת Google להציע לקהל הגולשים מכל רחבי העולם. כיום ניתן להטמיע בכרטיס עסק ב-Google  סיור וירטואלי ולהעניק לגולש הזדמנות  לבקר בבית העסק בלי לקום מהכורסא! כך מרוויחים מימד נוסף של תוכן, בנוסף לתמונות, טקסט ווידאו מצטרף הסיור הפנורמי בבית העסק וגם מרוויחים בידול כי… לאחרים פשוט אין את זה. הסיור הוירטואלי מעניק לכל גולש היכרות מוקדמת עם בית העסק וכך, כאשר יגיע פיזית לבית העסק עצמו, תהיה לו תחושה שהוא כבר מכיר אתכם היכרות עמוקה יותר  (אפקט הפגישה השניה), מה שמקרב אותו אל בית העסק ומגדיל את הסיכויים להפוך אותו ללקוח.

מידע אודות שעות פתיחה ודרכי ניווט

הכל קורה מהר ברשת האינטרנט לכן חייבים להנגיש כמה שיותר אינפורציה על העסק במקום נגיש ונוח. זאת הסיבה שכרטיס העסק מתחבר ל- Google Maps שמאפשר לנווט אליכם ישירות מתוך כרטיס העסק שלכם וכמובן לוודא שעות וימי פתיחה של בית העסק, פרטים אלו מופיעים ב״אודות״ בתוך הכרטיס.

מידע אודות העסק בגוגל מפות

נוחות ויעילות הם חלק מכללי המשחק

ריכוז גדול של המלצות כתובות ע״י גולשים, ציוני דירוגים שבית העסק שלכם קיבל מלקוחות, אפשרות של לבקר בעסק בעזרת סיור וירטואלי Google See Inside, תמונות, אפשרות של להגיע אליכם בקלות… כל אלו משדרים לגולשים רצינות ואותנטיות של בית העסק ואתם כבעלי העסקים, הרווחתם את הקידום האורגני הכי אמיתי שיש וחסכתם לעצמכם המון זמן כי פלטפורמת Google My Business מרכזת עבורכם את כל הכלים הדרושים לכם בלחיצת כפתור.

כל מה שנשאר לעשות זה פשוט להיות עסק שלקוחות רוצים להמליץ עליו, עם מוצר איכותי ושירות מעולה!


 

מפות גוגל, תוצאות מקומיות, google see inside
רוצה להתקדם? צור קשר