10 טיפים לניהול קמפיין יעיל בפייסבוק

10 טיפים לניהול קמפיין יעיל בפייסבוק

כמה עצות שיעזרו לך לפרסם טוב יותר בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק באופן מוצלח דורש לשלב בין מתודות שיווקיות קלאסיות, אך לקחת בחשבון שאנחנו פועלים בסביבה חברתית חיה ותוססת בה כל צעד שלנו נראה ונמדד בזמן אמת.

כיצד להפיק את המרב מדפי אוהדים סטנדרטים של חברות או עסקים

  1. שימו לב מתי האוהדים שלכם מחוברים - בתוך "הצג נתוני כניסה" בפאנל הניהול של הדף שלכם, תוכלו לראות מתי האוהדים שלכם מחוברים, ולפי זאת לתזמן את הפרסומים לשעה המתאימה על מנת לקבל כמה שיותר חשיפה (ניתן לתזמן פרסומים גם לשעה מאוחרת יותר מהרגע בו אתם כותבים את הפרסום עצמו).
  2. הזמינו חברים דרך הדואר האלקטרוני - דרך תפריט "בנה קהל" תוכלו להזמין אנשי קשר וחברים דרך הדואר האלקטרוני או רשימת החברים האישיים שלכם בפייסבוק מבלי לשלם לפייסבוק כסף. הדבר מתאים במיוחד למי שמשתמש בפרופיל האישי שלו גם לחיזוק קשרים עסקיים.
  3. השתמשו בפייסבוק בתור הדף עצמו - תחת תפריט עריכת דף, תוכלו לבחור להשתמש בפייסבוק בתור הדף עצמו ולהגיב בדפים אחרים מבלי לעבור לפרופיל האישי שלכם. כמובן שיש לעשות זאת בצורה זהירה, להגיב לעניין ולא בצורה שיווקית בוטה.
  4. הקשיבו לאוהדים שלכם - בחיים האישיים שלנו יש לנו פריבילגיה להתעלם ממצבים וסיטואציות לא נעימים, אך בפייסבוק אנחנו צריכים להיות עם היד על הדופק ותמיד לזכור שאם נתעלם מפניה של גולש, הדבר עלול לחזור אלינו כמו בומרנג. כמו כן, מוטב למחוק תגובות או פוסטים של גולשים רק אם הם עוברים את גבול הטעם הטוב.
  5. מרבה נכסים מרבה דאגות - התרכזו רק בדף אחד בכל פעם וזכרו שלאחר שעברתם את מכסת ה - 200 אוהדים, אינכם יכולים לשנות עוד את שם הדף. לכן, קחו זאת בחשבון ובדקו היטב מהן מילות המפתח הרלוונטיות אליכם.

כיצד להפיק את המרב מפרסום ממומן בפייסבוק

כאשר מדובר על פרסום בפייסבוק תמורת כסף (פרסום ממומן), יש מספר אפשרויות פרסום עיקריות העומדות לרשותכם:

  1. קידום הדף עצמו באמצעות מודעה - בשיטה זו אתם קונים שטח פרסום בפייסבוק ומשלמים לפי תקציב יומי במטרה להשיג מספר מסוים של אוהדים. זוהי דרך פשוטה יחסית למשתמשים לא מנוסים, אך היא לא מאפשרת לשלם עבור כל קליק בנפרד.
  2. הגדלת המעורבות בפרסום אישי - אם אתם מעוניינים לקדם פוסט ספציפי בפרופיל האישי שלכם, אתם יכולים לעשות זאת תמורת סכום קבוע באמצעות תשלום ישיר בכרטיס אשראי. זוהי דרך טובה אם אתם ממתגים את עצמכם דרך הפרופיל האישי.
  3. הגדלת המעורבות בפוסטים מהדף - באופן זה אתם מגדירים תקציב יומי ויכולים לקדם כל פעם את הפוסט האחרון בדפים שלכם, כמו גם לטרגט את המודעה לקהל יעד מסוים לפי גיל, מצב אישי, תחביבים או זיקה לדף עצמו (למשל, ניתן לפרסם רק למשתמשים שהם לא אוהדים של הדף).

שני טיפים כללים להתנהלות שיווקית נבונה בפייסבוק

  1. חלקו נכון את התקציב שלכם והגדירו יעדים - גם קמפיין בפייסבוק בו אתם לא משלמים לפייסבוק עצמה עולה לכם בזמן ובאנרגיות, ולכן עליכם להגדיר באופן מדויק מהם היעדים שאתם רוצים להשיג וכמה אתם מוכנים להשקיע כדי להגיע אליהם.
  2. התעדכנו בשינויים לגבי המדיניות של פייסבוק - מעת לעת פייסבוק מפרסמת בבלוג שלה שינויים לגבי מדיניות הפרסום שלה, תנאי השימוש או האופן בו מתנהג פיד החדשות של הגולש. כל שינוי כזה יכול להשפיע עליכם באופן משמעותי ולכן כדאי להירשם לבלוגים של פייסבוק דרך קורא RSS.

פרסום בפייסבוק באמצעות קמפיין אורגני או קמפיין ממומן הוא תחום שדורש לפעול בדרכים יצירתיות, אך גם להכיר היטב את הסביבה בה אנחנו פועלים. החדשות הטובות הן שכול עוד עושים את הדברים בזהירות, ומקשיבים לצרכים של הגולשים, אפשר רק להרוויח מכך.

צור איתנו קשר לקבלת ייעוץ והצעת מחיר לפרסום מקצועי בפייסבוק

 

 

המאמר באדיבות אופטיוייז – פתרונות שיווק באינטרנט




רוצה להתקדם? צור קשר