רשימות רימרקטינג מההתחלה

29 יולי 2013

רשימות רימרקטינג ליום סגריר

רימרקטינג הוא כלי מצוין להחזיר גולש לאתר. בין אם ביקר באתר ולא ביצע  פעולה רצויה או קנה מוצר מסוים וברצונכם להציע לו מוצר משלים.
סימון הגולש נעשה על ידי  שתילת עוגייה (Cookie) בדפדפן שלו והכנסתו לרשימות רימרקטינג המאופיינות בהתנהגויות הגולשים לדוגמא: מה חיפש הגולש, באיזה דפים הוא ביקר, זמן שהות שלו באתר וכן הלאה.
בניית הרשימות יכולה להתבצע באדוורדס או באנאליטיקס כאשר באדוורדס הרשימות מוגבלות ומאוד בסיסיות, באנאליטקס האפשרויות הן כמעט אין סופיות וישנן גם רשימות מובנות.
על מנת לייצר את הרשימות באנאליטיקס יש לשנות את קוד המעקב ולשתול אותו באתר מחדש בצורה הבאה:

1.  ללחוץ על לשונית ADMIN.

admin pannel

2. לעבור ללשונית Tracking Info.

analytics tracking info tab

3. להפעיל את כפתור תמיכת המפרסמים (ברירת המחדל היא OFF).

4. לוודא ששורת הקוד השתנתה ולשמור.

remarketing tracking code

5. לשתול את הקוד המשודרג באתר.

גוגל לא יציג את המודעות שלנו לפני שיש 100 גולשים ברשימה ,ישנן רשימות שלוקח להן זמן להצטבר בגלל נפח תנועה או מיקוד יתר.
לאחר שצברנו לפחות 100 "חברים" ברשימה, יוצגו לגולש מודעות עם מסר פרסומי ממוקד בהתאם לרשימה שבא הוא נמצא.
פועל יוצא של מודעות הרימרקטינג הוא יחס המרה מאוד גבוה ועלות המרה נמוכה.
ההמלצה שלנו, גם אם אין לכם קמפיין, תבצעו את ההתאמה לקוד החדש באנאליטקס, תחברו אותו עם חשבון האדוורדס ותנו לרשימות להצטבר.
כך תחסכו זמן המתנה יקר ותסכול, במידה ולוקח לרשימות זמן להצטבר, ביום שתחליטו להריץ קמפיין כבר יהיו לכם רשימות מוכנות לפעולה.
טיפ קטן ואחרון על מנת לשמר כמה שיותר חברים ברשימה ברובריקה של "משך זמן החברות"  שנו את משך החברות ל- 540 יום - זהו המקסימום המותר.

remarketing membership duration

זהו, אתם מוכנים לצאת לדרך, במידה ואין לכם קמפיין ממומן, זה הזמן להתחיל לצבור רשימות ליום סגריר.

במידה ויש לכם קמפיין ממומן, אז אולי הגיע הזמן לקמפיין רימרקטינג?

PPC, Google Adwords
עבור לשיווק דיגיטלי מתקדם קבל הצעת מחיר