קידום אורגני / SEO

כלים לקידום אתרים

כמעט כל מקדם אתרים שמכבד את עצמו עושה שימוש בסט של מספר כלים בסיסים על מנת לעקוב אחר הביצועים של האתרים אותם הוא מקדם
28 אוגוסט 2019

8 טיפים מתקדמים לאנשי SEO מנוסים לשנת 2019

אין ספק שגוגל כמנוע חיפוש השתכלל מאד בעשור האחרון. יחד עם זאת, העקרון הבסיסי נשאר זהה: לספק ללקוחותיו (שאלו למעשה כל אחד מאיתנו) את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.
05 מאי 2019

קידום אתר e-commerce - על מה חשוב להקפיד?

קידום אתרי אי-קומרס מציב בפני המקדם לא מעט אתגרים ייחודים הנובעים מהמורכבות של אתרים אלו והאופן ממנו הם שואבים את המידע על המוצרים השונים. בנוסף לזאת, השנתיים האחרונות עמדו בסימן הידוק האבטחה, הגברת המהירות, התאמה למובייל וחשיבות מרובה לאמינות הכוללת של האתר בעיני גוגל.
10 אפריל 2019

מה זה E-A-T ולמה זה חשוב לקידום האתר שלך?

נראה שהרבה זמן לא היה לעולם ה-SEO מילת באזז חדשה, אבל הנה זה קרה: בזמן האחרון כולם מדברים על הצירוף של שלושת האותיות E-A-T
31 מרץ 2019

איך לשפר את מהירות הטעינה של האתר

נראה שמאז שגוגל הצהירה במפורש על כך שמהירות האתר תהפוך לסינגל בדירוג אתרים והפעילה מסננים נוספים של מהירות עבור אתרים ניידים, כולם ממש חייבים אתרים מהירים יותר
24 מרץ 2019

מה הקשר בין SEO ולימוד מכונה (Machine Learning)

מה המשמעות וההשפעה של machine learning על עבודת ה SEO והאם אפשר להתמודד עם השינוי שגוגל עובר ממנוע חיפוש למנוע תשובות?
14 מרץ 2019

מהו עדכון ה-Medical של גוגל?

עדכון ה-Medical של גוגל מתחילת אוגוסט 2018 נמצא היכן שהוא בין לבין: הוא לא היה גדול מאוד, אבל השפיע באופן קונקרטי למדי על אתרים מסוג שגוגל מכנה Your Money or Your Life שנסביר עליהם עוד רגע
25 פברואר 2019

האם תנועה ישירה משפיעה על דירוג האתר?

בעולם ה-SEO יש מקום לאינספור תיאוריות שונות. לצד תיאוריות שקל יחסית למדוד באמצעות ניתוח של תוצאות החיפוש, ישנן גם תיאוריות שקצת יותר קשה לבדוק. אחת התיאוריות האלו היא השפעה של תנועה ישירה על הדירוג של האתר.
20 פברואר 2019

השפעת האבטחה על קידום האתר בגוגל

כמובן שפריצה לאתר היא לא דבר שנרצה בשום מקרה, אבל חשוב להבין מדוע היא יכולה לגרום לנזק בלתי משוער גם לקידום ומה נוכל לעשות אם נפגענו.
07 פברואר 2019

מה חשוב לדעת על mobile first?

קיבלת התראה מגוגל על מעבר ל mobile first? ריכזנו עבורך מספר דגשים ונושאים שחשוב לבדוק כדי לוודא שדירוגי האתר לא יפגעו.
12 יולי 2018

גורמי הדירוג המובילים בגוגל על פי SEMRush

גורמי הדירוג בגוגל נחשבים לאחד הסודות השמורים ביותר של החברה, וגם אם אנחנו יודעים בגדול מהם הדירוג הכללים, אין לנו יכולת לדעת עד כמה כל אחד מהם משפיע על הדירוג של האתר בתוצאות.
10 ינואר 2018

צ'ק ליסט לשדרוג אתר

כל מי שאי פעם העביר את אתר האינטרנט שלו מכתובת אחת לשנייה או אפילו בין שתי מערכות ניהול תוכן שונות, יודע שלא תמיד מדובר במלאכה קלה
05 דצמבר 2017

מה חשוב לדעת על עדכון Mobile First של גוגל

החל ממאי 2016, גוגל החלה להתנסות באינדקס חיפוש שיהיה מבוסס כולו על אתרים סלולריים. המשמעות בפועל היא שבעתיד סדר התוצאות של גוגל ידורג לפי הגרסאות הסלולריות של אתרים שונים.
06 דצמבר 2016

בחירת מילות מפתח שיקדמו אותי בגוגל

בחירת מילות המפתח הנכונות עבור האתר שלכם היא אחת מן המשימות החשובות ביותר בכל מה שקשור לקידום האורגני של האתר שלכם בגוגל. הסיבה לכך היא שמיקוד במילות מפתח שנעשה בצורה טובה יזרים לאתר שלכם תנועה איכותית ורלוונטית של גולשים שבסופו של דבר יתורגמו ללקוחות ולפניות.
20 ספטמבר 2016

כשהגולשים ואתם לא מדברים באותה שפה – הלקוח תמיד צודק

במסגרת מחקר מילות מפתח מתגלים לעיתים פערים בין האופן שבו בעל העסק מציג את עצמו ב"חיים האמיתיים" לבין האופן שבו הגולשים מחפשים את השירות שלו ברשת. אז איך עושים את התרגום מ-Offline ל-Online ואיך ממקסמים את התוצאות של הקידום ברשת?
22 אוקטובר 2015

הקשר שבין מפת אתר לפנדה והראשוניות של התוכן באתר שלכם

כמעט כל מי שספג את נחת זרועו של אלגוריתם פנדה, יודע שלפעמיים האלגוריתם הביא לכך שאתר אשר פרסם את אותו התוכן שבאתר שלנו, בין אם שבהסכמה (סינדיקציה) ואם בין שלא בהסכמה, מופיע לפנינו בתוצאות למרות שהתוכן פורסם לראשונה אצלנו!
29 אפריל 2015

כך תבנו לוח זמנים ריאלי ותתאמו ציפיות בפרויקט הקידום הבא שלכם

כעת נשאלת השאלה כיצד בכל זאת ניתן לבנות לוח זמנים לפרויקט קידום אשר יירצה הן את המקדם והן את הלקוח שלו?!
29 אפריל 2015

איך לשקם אתר שנפגע מעדכון פנדה?

ביחד עם עדכון פינגווין, פנדה הוא אחד מהאלגוריתמים / עדכונים המשמעותיים ביותר של גוגל בשנים האחרונות אשר נועד לאתר דפים ואתרים בעלי איכות תוכן נמוכה ולדרג אותם בהתאם בתוצאות החיפוש
27 אפריל 2015

בין SEO ל – UX

שניהם חשובים עוד משלב התכנון, הצלחת האתר תלויה הרבה מאוד בשניהם, אי אפשר לפסוח על אחד מהם ותמיד-תמיד צריך לשפר אותם. SEO+UX=SUCCESS
08 אפריל 2015

העמדה של גוגל לגבי אתרי https

בבלוג מנהלי האתרים שלה חשפה גוגל את אחד הכיוונים שהיא רוצה לראות מתחזק בעתיד הקרוב: מעבר מפרוטוקול HTTP ל-HTTPS. אתרים עם רמת אבטחה גבוהה יותר – HTTPS, יזכו, לפי החברה, להעדפה באלגוריתם החיפוש.
18 מרץ 2015
טען עוד
רוצה להתקדם? צור קשר