ייעוץ קידום אתרים

ייעוץ קידום אתרים
ייעוץ קידום אתרים צור קשר

ייעוץ מקצועי לקידום האתר שלך

השירות כולל סט של בדיקות אשר בסופן בעל האתר מקבל דו"ח מפורט עם רשימת ממצאים והמלצות לביצוע אותן הוא יכול לבצע בזמן ובאופן הנוחים לו. לפיכך, השירות מתאים למי שיש לו רקע בסיסי בקידום אתרים או למי שרוצה "להרטיב את הרגליים" לפני שיפנה לחברת קידום אתרים ויתחייב מולה בחוזה ארוך טווח.

הדו"ח עצמו מתייחס אל האספקטים הבאים של קידום האתר:

מחקר מילות מפתח - הכנת רשימה של מילות מפתח אותן כדאי לקדם, בהתחשב בנפח החיפוש של כל מילה וברמת התחרותיות שלה.

בדיקת מיקומים - מהו המיקום של האתר במילות המפתח הרלוונטיות אליו שכבר נמצאות בו? באילו מילים כדאי להשקיע יותר ובאילו פחות?

בדיקת מתחרים - מיהם המתחרים החזקים ביותר בשוק ואל אילו אתרים אחרים הם קשורים? האם יש הזדמנויות שניתן לנצל על מנת לעקוף אותם בתחומים מסוימים?

תשתית - האם העמודים השונים באתר מסודרים באופן הגיוני ולוגי? האם לגוגל יש גישה לכולם דרך מפת אתר? האם יש כשלים טכניים באתר? ועוד...

בדיקת אופטימיזציה ברמת העמוד (On Page) - האם העמודים השונים באתר מתייחסים ומתאימים לרשימת מילות המפתח מהסעיף הקודם. האם ניתן למצוא אותן גם בכותרת ובתיאור (Meta Description) של כל עמוד?

כלים ומעקב- חיבור האתר לכלי מנהל האתרים (GWT) של גוגל ולגוגל אנליטיקס, ביצוע הגדרות בסיסיות והגדרה של מעקב אחר המרות בהתאם לאפיון האתר.

תכנים - מתן המלצות להוספת תכנים חדשים בכדי להגדיל את מספר הגולשים שיגיעו אל האתר ושיפור הדירוגים בביטויים העיקריים שנקבעו.

פרופיל הקישורים של האתר - בחלק זה בודקים עד כמה פרופיל הקישורים של האתר מאוזן. האם יש התפלגות טובה של הקישורים מבחינת המקורות שלהם וטקסט הקישור, או שחלק גדול מן הקישורים חוזרים על עצמם בצורה שאינה טבעית. באילו מקורות נוספים רצוי להתרכז על מנת לבנות קישורים חדשים? כמו כן, בדיקה מקיפה של הקישורים היוצאים מהאתר.

ענישה - במידה והאתר קיבל ענישה וודאית ידנית מגוגל, מה ניתן לעשות על מנת להחזיר את המצב לקדמותו? לדוגמה, ייתכן וישנם קישורים חשודים רבים שאפשר להסיר בפועל וקישורים אחרים אותם ניתן להסיר רק דרך הכלי להסרת קישורים (Links Disavow Tool).

בונוסים - מתן המלצות לשיפור חווית המשתמש באתר ולהגדלת אחוזי ההמרה באמצעות הוספת מודולים חיוניים.

רוצה להתקדם? צור קשר