חמישה מקרים בהם תהיה חייב שיהיה לך- SEO

08 פברואר 2015

חמישה מקרים בהם תהיה חייב שיהיה לך- SEO

חמישה מקרים בהם תהיה חייב שיהיה לך- SEO

לאחרונה, ישנן לא מעט אמירות כי עולם קידום האתרים נתפס כמיותר. בעלי עסקים חושבים שה "SEO מת" ושאין מה להתייעץ עם מומחי קידום אתרים. הנחה זו שגויה מהיסוד קל וחומר כשמדובר בחמשת המקרים הבאים:

מתי תצטרך להצטייד באיש SEO?

#1 החלטת להשיק אתר חדש: 

אז החלטת לעצב מחדש את האתר שלך כי האתר כבר ישן ויש עיצובים עדכניים יותר. תהיה הסיבה לשמה אתה צריך אתר, העובדה שאתה צריך היא עובדה מוגמרת. האתר שעל פניו נראה כמו תיק עבודות אונליין, יכול לייצר טראפיק ומכירות, אך מנגד גם למחוק כליל את מאמצי הקידום שנעשו עד כה. כבר סופרו אינספור סיפורי זוועה המתעדים ירידה טרגית במכירות ובכניסות לאתר מרגע שעבר שדרוג בעיצוב.

החיסכון בשירותי קידום מקצועיים מלווה בסיכון, יש מגוון עצום של פרטים טכניים ודברים שחייבים לקחת בחשבון ומתוך נקודת מבטו של המקדם התהליך נעשה בצורה מקצועית ומבוקרת. הלכה למעשה, ירידה לפרטים טכניים, בדיקת קוד האתר, סריקות ובדיקות במגוון כלים, מניעת כפילויות, איתור שגיאות, עצות לייעול, הטמעת מעקב, ביקורת תוכן ובקיצור, אינסוף של פרמטרים שמצריכים איש מקצוע שיבדיל את האתר שלכם מאתר בינוני לאתר מוצלח.

#2 אם כבר שיווק אז גם דיגיטלי:
חדש בתחום השיווק הדיגיטלי? במקרה כזה איש SEO יכול להיות החבר הכי טוב שלך! החשיבות של נראות האתר בתוצאות החיפוש היא עצומה וכתוצאה מחשיבות זו התפתח מקצוע שנקרא "איש-SEO".
השיווק הדיגיטלי התפתח במהירות עצומה וכיום כל בעל אתר או איש שיווק יודע לעשות דברים בסיסים כגון: הגדרת תגי מטה ועריכת כותרות, אך כדי להצליח בעולם ה- SEO צריך הרבה יותר מזה.  איש SEO מקצועי ידע להתייחס לכל המעטפת ולטפל בנושאים כמו:

 

שורה תחתונה, SEO מוצלח הינו שילוב של פעילות תוכן, שיווק והרבה אופטימיזציה טכנית.


#3 לא להסתבך עם גוגל:
גוגל ידוע בתור אחד גדול וקשוח שלא מתבייש להעניק עונשים כבדים ומהירים למי שלא ממלא אחר דרישותיו. בעלי עסקים רבים יודעים כמה טיפים וטריקים ב"בניית קישורים" ואופטימיזציה בסיסית, מה שהם לא יודעים זה שחלק מאותן שיטות נחשבות כיום לטכניקות מסוכנות שעלולות לעורר את תשומת הלב של גוגל ולהחשב כהטעיה מכוונת ועקב כך להוביל לעונשים. במידה וניסיתם "להערים" על גוגל ונענשתם על כך ההשלכות יכולות להשפיע באופן ישיר הן על הכנסות העסק שאותו רציתם לקדם. כמו שאמרו חכמנו, הדרך הקצרה היא לפעמים הארוכה ביותר, לכן המלצה שלנו – חברה המתמחה בקידום אורגני.

#4 ניהול תוכן:
הכל מתחיל ונגמר במילה הכתובה. חברות ותעשיות מכל העולם כבר השכילו להבין כי שיווק תוכן נכון, כזה שיצור אינטראקציה, הזדהות והנעה לפעולה הוא לא עניין של מה בכך. קידום אתרים וכתיבת תוכן הן שתי מחלקות שחייבות לעבוד בהלימה משותפת. כל דבר מתחיל ונגמר בתוכן שאנחנו מעלים לאתר ולמרבה הצער לא תמיד התוכן יעיל, למה?  בגלל שלא ניתן מספיק דגש על כללי ה- SEO. חובה להבין כי הקידום מושתת על המילה הכתובה והמילה הכתובה מושפעת מהתנועה הויראלית של הגולש. אז אם החלטת לכתוב לבד את התוכן באתר נמליץ לך בכל זאת להצטייד בליווי וייעוץ של מקדם אתרים.

#5 כשאתה עסק מקומי:
עסקים מקומיים כבר לא יכולים להישאר מעל הקלחת של קידום במנועי חיפוש. העסק שלך יכול גם לשקוע או לצוף על בסיס ההצלחה של מאמץ הקידום המקומי שלך. כדי ליישם נכון את הפרקטיקה של קידום במנועי החיפוש, דרוש זמן ומאמץ שרק מספר מועט של בעלי עסקים יכולים להרשות לעצמם. שכירת חברת קידום מנוסה היא בדרך כלל הפתרון הטוב ביותר.

בקיצור,
אולי יום אחד לא נצטרך להיעזר בחברות לקידום אתרים, אולי. אבל היום הזה רחוק מלהגיע, אנחנו ממש לא שם. בינתיים, יתכן מאוד שתרצה לבקש קצת עזרה, זה לא פשוט לעזור לעסק שלך כשיש לך עוד עשרות ואלפי דברים "על הראש". מקדם אתרים יכול להציל אותך.

SEO, קידום אורגני
רוצה להתקדם? צור קשר