איך פותחים דף בפייסבוק?

איך פותחים דף בפייסבוק?

איך פותחים דף בפייסבוק?

פתיחת דף בפייסבוק אינה משימה מסובכת במיוחד והיא מאפשרת לבעלי עסקים או משווקים להציג את עצמם ברשת החברתית וליהנות ממספר תכונות ייחודיות אשר לא ניתן לקבל על ידי שימוש בחשבונות פרטיים.

פתיחת דף בסיסית

בשלב הראשון ניגשים אל עמוד יצירת דף ובוחרים האם מדובר בדף של עסק, דף של ארגון, מותג, דמות ציבורית וכו'. לאחר מכן יש לבחור קטגוריה ולהוסיף מספר פרטיים בסיסים כגון שם החברה, כתובת , טלפון וכו' (הרשימה עשויה להשתנות לפי סוג הדף הנבחר). לבסוף, יש לאשר את התקנון של פייסבוק וללחוץ על כפתור "תחילת העבודה".

בשלב הבא יש להוסיף מידע נרחב יותר אודות הדף : תיאור מפורט וכתובת אתר האינטרנט. רצוי לא להקל ראש בחלק זה מכיוון שככל שהתיאור יהיה ארוך יותר, כך גם יהיה קל יותר למצוא את הדף דרך מנועי חיפוש. לאחר שלוחצים על כפתור "שמור מידע" עוברים לשלב הבא.

בשלב השלישי יש להעלות תמונת פרופיל לעמוד. תמונת הפרופיל היא התמונה הקטנה המלווה את העמוד כל פעם שסטאטוס שלו מפורסם בקיר של המשתמש. התמונה היא מרובעת וקטנה, ולכן יש לבחור בלוגו או תמונה אחרת שתייצג את העמוד בצורה טובה גם בצורה זו. ניתן לשמור את התמונה או לדלג על שלב זה ולהוסיף את התמונה בשלב מאוחר יותר.

לאחר מכן יש לבחור את הכתובת של הדף בפייסבוק : הכתובת מורכבת מהתחילית http://www.facebook.com/ ולאחר מכן מחרוזת ייחודית של הדף. רצוי לבחור בכתובת לא ארוכה מדי שקל לזכור. גם על שלב זה ניתן לדלג ולהשלים אותו בזמן מאוחר יותר.
בשלב האחרון ניתן להוסיף את הדף למועדפים בתוך פייסבוק.

הכרת לוח הניהול של הדף

לאחר שהדף עלה והוצג בדפדפן, ישנם כמה תפריטים שכדאי להכיר:
ערוך דף: בתפריט זה ניתן לערוך את הפרטים הבסיסים של הדף כפי שהוגדרו בסעיף הקודם (כולל תמונת שער גדולה), להוסיף או להסיר מנהלים ולראות אילו משתמשים נחסמו.

בנה קהל: באמצעות תפריט זה ניתן להזמין חברים דרך רשימה של כתובות דואר, לשלוח הזמנה לחברים מתוך פייסבוק או ליצור מודעות למשיכת יותר אוהדים לדף (בתשלום).

עזרה: תפריט זה כולל מספר מסכי עזרה
עריכת לשוניות -  כאשר לוחצים על החץ הפונה למטה בסוף שורת הלשוניות, ניתן לערוך כל אחת מן הלשוניות או לשנות את התמונה שלה על ידי לחיצה על הפינה השמאלית עליונה שלה.

כמו כן, ברגע שהדף יצבור 30 ליקיים לפחות, ניתן יהיה לצפות בדוחות אודות כמות המשתמשים שמבקרים בו ומבצעים איתו אינטראקציה כגון שיתוף או הוספת תגובה.

למאמר המורחב: איך פותחים דף עסקי בפייסבוק




רוצה להתקדם? צור קשר