איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק

15 נובמבר 2016

מדריך לפתיחת דף עסקי בפייסבוק

פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא כיום בגדר חובה עבור כל מי שרוצה להבליט את הנוכחות שלו  ברשת החברתית הגדולה בעולם. האפשרות לפתוח דף זמינה עבור כל עסק, בין אם מדובר בעסק מקומי, חברה או ארגון, מותג, דמות ציבורית או קהילה.

בחירת סוג הדף

לאחר בחירת סוג הדף, נקליד את הפרטים הרלוונטיים (משתנה מסוג דף אחד למשנהו):

פתיחת דף בפייסבוק

לאחר מכן נלחץ על התחל ונגיע למסך הבא:

תיאור לדף פייסבוק

במסך זה נקליד תיאור אשר יתאר את הדף שלנו באופן אפקטיבי במספר שירות. רצוי שהתיאור יהיה נהיר ויתאר את מהות הדף בצורה תמציתית.

לאחר מכן תחת תמונת פרופיל, נעלה תמונה המייצגת את העסק שלנו. תמונה זו צריכה להיות מרובעת, כך שאם הלוגו שלנו אינו כזה, נצטרך לחתוך אותו בצורה מסוימת או למצוא אלמנט אחר שייצג אותנו בצורה טובה.

בשלב האחרון נמקד את  קהל היעד שלנו (מי שרוצה יכול גם לבצע את שלב מספר 3 – הוספת האתר למועדפים) לפי תחומי עניין, וזאת על מנת שפייסבוק תוכל להמליץ לגולשים על הדף שלנו על סמך הפעילות שלהם ברשת החברתית.

כעת הדף שלנו למעשה נוצר, ורצוי שנוסיף גם תמונת נושא על מנת לשוות לו נופח יפה ומרשים יותר:

תמונת קאבר לדף פייסבוק


כעת נעבור על החלקים השונים של הדף...

לשוניות חיצוניות (מתחת ללוגו של פייסבוק)

הודעות – תחת לשונית זו נוכל לראות הודעות ששלחו לנו ולענות עליהן

מסך הודעות בדף עסקי

התראות – תחת התראות נוכל לראות  סימוני אהבתי, תגובות, שיתופים, או פעילויות אחרות כמו כתיבה על ציר הזמן או אזכורים של הדף בפוסטים חיצונים :

מסך התראות בדף עסקי

נתוני שימוש – תחת נתוני שימוש אפשר לראות את נתוני השימוש בצורה מספרית : כמו למשל מספר הפעולות השונות שאנשים ביצעו בדף או מספר הצפיות של אנשים בדף. כמו כן, אפשר לראות נתוני תפוצה כוללת, את מספר הלחיצות על פוסטים ואת מספר האינטראקציות איתם.

Page insights

עוד אופציה מעניינת היא לצפות בנתוני מגדר (תחת אנשים) ולראות את הגיל והמגדר של המשתמשים השונים:

נתוני מגדר בדף פייסבוק

כלי פרסום – מאפשר לצפות בנתוני שימוש על כל הפוסטים, ליצור פוסטים חדשים ולמחוק פוסטים באופן מרוכז

הגדרות – תחת ההגדרות אפשר לשלוט בכל ההגדרות של הדף באופן מרוכז. למשל, להקצות מנהלים מתוך רשימת האוהדים, לשלוט בכמות ההתראות והודעות הדואר האלקטרוני שמקבלים מהדף, לבחור אם לייחס את הפוסטים למשתמש הפרטי שלכם או לדף עצמו וכך הלאה...

שורת כפתורים משמאל לשם הדף (באנגלית – מימין)

הוסף לחצן – מאפשר להוסיף כפתורים שונים לאתרי אינטרנט, מספרי טלפון או אפילו קישורי עומק לאפליקציות

הוספת לחצן בדף עסקי
הודעות – זהה להודעות בלשונית החיצונית
... – קיצורי דרך שימושים – למשל, שיתוף של הדף על ציר הזמן האישי שלכם או הזמנת חברים לאהוב את הדף (לייקים בחינם אף פעם לא מזיקים לאף אחד...), יצירת אירועים וכו'.

לשוניות פנימיות

אודות - תחת לשונית זו נוכל למלא מידע נוסף אודות העסק שלנו כמו למשל כתובת, תיאור קצר, תיאור אורך, מוצרים או פרסים ועוד. אין צורך למלא את כל המידע, אבל הוא יכול למשוך את הלקוחות לקנות מכם או לעשות לייק.

פרטי הדף/חברה
 

תמונות – מראה את כל התמונות שהועלו על ידי מנהלי הדף או אנשים אחרים
אוהבים את זה – מאפשר לראות כמה אנשים מדברים על הדף, כמה אוהבים אותו וכמה סימוני אהבתי חדשים יש לדף לעומת השבוע שעבר.


נתוני לייקים בדף

עוד (אפליקציות) – מאפשר לראות עוד לשוניות כמו פרסומים (רק פרסומים של הדף ללא פרסומים אחרים) ולהוסיף לשוניות חדשות. אם לא מוסיפים לדף אפליקציות חדשות, יהיה ניתן ליצור לשונית של פתקים בלבד. בין האפליקציות השונות שניתן להוסיף : אפליקציות וידאו מיו-טיוב, אפליקציות לטפסים, פידים של RSS או רשתות חברתיות אחרות (פינטרסט, אינסטגרם), אפליקציות של חנויות וירטואליות, שירות לקוחות מתקדם (במקום האופציה הבסיסית של פייסבוק) ועוד.

יצירת קשר בדף עסקי בפייסבוק

דוגמה לאפליקציית יצירת קשר


לרשימה מלאה של אפליקציות וכלים המאפשרים אותן לחצו כאן.

פייסבוק, facebook
רוצה להתקדם? צור קשר